In navolging van bedrijven als Levi, Magnum, Rimmel
Londen en Fanta, zet nu ook modeketen Wehkamp vloggers in om meer publiek te
trekken. De Nederlandse modeketen maakt sinds september vorig jaar gebruik van
zes bekende Nederlandse vloggers. Het gaat om de volgende vloggers: Cynthia van Miss
Lipgloss, Teske van Teskuh, Mascha van Beautygloss en Vloggloss, Frances
van Foodgloss, Sanny van Sanny zoekt geluk en Diana van D is
for dazzle.
Het videokanaal Simply Stylish bestaat uit een uitgebreide verzameling video's waarop consumenten maandelijks trends, oplossingen, inspiratie en achtergrondverhalen op het gebied van fashion, beauty en lifestyle kunnen bekijken.
Iedere maand wordt er door de redactie van Wehkamp een thema uitgekozen en krijgt een van de zes vloggers de volledige vrijheid om aan de hand daarvan twee bijpassende video’s te maken. Aan het eind van de maand kunnen consumenten deze vlogger vragen stellen in een live Google Hangout.
Door zich op deze manier te presenteren hoopt Wehkamp meer aansluiting te vinden bij een groeiende groep consumenten die inspiratie haalt uit online video’s. Daarnaast spelen ze door deze manier van marketing bedrijven in op de huidige communicatietrends.
Wil je meer weten over de samenwerking van de zes vloggers en Wehkamp? Klik dan op één van de onderstaande links:
Iedere maand wordt er door de redactie van Wehkamp een thema uitgekozen en krijgt een van de zes vloggers de volledige vrijheid om aan de hand daarvan twee bijpassende video’s te maken. Aan het eind van de maand kunnen consumenten deze vlogger vragen stellen in een live Google Hangout.
Door zich op deze manier te presenteren hoopt Wehkamp meer aansluiting te vinden bij een groeiende groep consumenten die inspiratie haalt uit online video’s. Daarnaast spelen ze door deze manier van marketing bedrijven in op de huidige communicatietrends.
Wil je meer weten over de samenwerking van de zes vloggers en Wehkamp? Klik dan op één van de onderstaande links:
Geen opmerkingen:
Een reactie posten