Als bedrijf kun je contact opnemen met Social1influencers
en zij bemiddelen dan tussen het bedrijf en de vlogger(s). Dit is voor hen een
relatief eenvoudige actie, aangezien zij negentig Nederlandse vloggers
vertegenwoordigen. Bij elkaar opgeteld trekken deze negentig vloggers ruim 5,6
miljoen kijkers per maand. Een voorbeeld van een bedrijf dat gebruik heeft
gemaakt van de diensten van Social1influencers, is het bedrijf Dr. Oetker. Dr.
Oetker wilde op een nieuwe manier hun producten om cupcakes te versieren onder
de aandacht brengen. Zij hebben dit gedaan door twee vloggers van Social1influencers,
Mascha
Feoktistova en Cynthia
Schultz, cupcakes te laten bakken en versieren. Er is bewust voor
deze twee dames gekozen, omdat hun abonnees binnen de doelgroep van Dr. Oetker
vallen. De samenwerking bleek een groot succes want de video’s zijn samen 36.468
keer bekeken.
Bronnen:
http://www.marketingfacts.nl/berichten/youtubend-nederland-is-hot
Geen opmerkingen:
Een reactie posten